reklam
reklam

SON DAKİKA

Bugün Gazetesi
semanur akkaya

BES Business’in İş gelişiminiz de ki tavsiyesi…

BES Business’in İş gelişiminiz de ki tavsiyesi…
Bu haber 29 Ocak 2019 - 14:03 'de eklendi ve 357 kez görüntülendi.

Başarılı satış yapmak ve her şeyi satabilmek, tecrübeden hariç satışa  
bakış açınız ve satışa olan tutkunuzdan ibarettir.

Potansiyel müşterilerime ayrıcalık tanımak adına bu makalemde  bir kaç  
satış tekniklerinden bahsetmek istiyorum.

Şuna inanıyorum ki: GÜVEN satışın temelidir. Güven oluşturduğunuz an
satış gerçekleşir. Sonrasında kalite sunuyorsanız bu devamlılığı
getirir…

Herkes satışı gerçekleştirebilir mi?
Yemek programları izlemeyi seven biriyim. Misal; Arda Türkmen`in yemek
programı. Programında misafirlerine ne yapılması gerektiğini, hangi
malzemeden ne kadar ilave edileceğini belirtiyor ama birbirlerine
sırtları dönük. Fakat yapılan yemeklerin tatları birbirinden farklı.
Birisinde ustalık var birinde tecrübe yok. Tat farkının yanı sıra,
görsellik de uymuyor ve çok farklı. Herkes aynı tarifi ve kılavuzu
kullanıyor fakat sonuçlar aynı değil. İzleyici olarak büyük bir zevkle
Show’u izlerken, sonucun böyle olacağını tahmin edebiliyoruz tabi ki.
Bu örnekte şunu görebiliyoruz: İSTEK, BAŞARI ve TECRÜBE dengede
olduğunda, başarı kaçınılmazdır. Bir işin ustası değilseniz
başarınızda kısıtlı olur!

Ustasına bırakın:
Yeni müşteri kazanmakta ya uğraşırsınız ya da bizim gibi uzmanlara  
bırakırsınız.

Nasıl farklı olurum:
Projelerimiz’de Marketing stratejilerin satış için vazgeçilmez
olduğundan bahsediyoruz. Rakiplerinizin aynısı olmak yerine, sizin
FARKLI olmanızı ele alıyor ve bunu bir avantaj haline getiriyoruz.
Şirket olarak özelliklerinizin ve farklılıklarınızın üzerinde
çalışıyoruz. Karşı tarafa bunu ustalıkla sunabildiğimiz için
müşteriler sizi tercih edecektir.

Siz ne yapmalısınız:
Farklılıklarınızın farkında olmalısınız! Farklılıklar, sabah kalkıp  
neden şirkete gidiyoruz sorusu ile başlar. Bunu müşterilerinize  
anlatabilmeniz gerekir. (tabii ki para birincil hedef  olmamalı ) –  
Hedef, başkaları için yaratma isteğinizdir. Böylece  özel olur ve  
akılarda kalırsınız!

Diğer önem verdiğimiz nokta ise size SONUÇ ODAKLI ve UZUN VADELİ iş
ilişkilerinin avrupa gözüyle nasıl kurulduğunu göstermek olacaktır.
Yani onları anlayarak, onlara istediklerini sunabilecek hale getirmek
ve müşterilerinizin istek ve beklentileri doğrultusunda, sağlıklı ve
uzun vadeli müşteri ilişkisi kurabilmeniz.
Ihracatta birçok yöntemi denediniz ama istediğiniz başarıyı elde
edemediniz,ozaman gelin BES Business’le birlikte bir analiz yapalım
ve şirketinizin başarısı için ilk adımını atalım.

Başarılı satış yapmak ve her şeyi satabilmek, tecrübeden hariç satışa  
bakış açınız ve satışa olan tutkunuzdan ibarettir.

Potansiyel müşterilerime ayrıcalık tanımak adına bu makalemde  bir kaç  
satış tekniklerinden bahsetmek istiyorum.

Şuna inanıyorum ki: GÜVEN satışın temelidir. Güven oluşturduğunuz an
satış gerçekleşir. Sonrasında kalite sunuyorsanız bu devamlılığı
getirir…

Herkes satışı gerçekleştirebilir mi?
Yemek programları izlemeyi seven biriyim. Misal; Arda Türkmen`in yemek
programı. Programında misafirlerine ne yapılması gerektiğini, hangi
malzemeden ne kadar ilave edileceğini belirtiyor ama birbirlerine
sırtları dönük. Fakat yapılan yemeklerin tatları birbirinden farklı.
Birisinde ustalık var birinde tecrübe yok. Tat farkının yanı sıra,
görsellik de uymuyor ve çok farklı. Herkes aynı tarifi ve kılavuzu
kullanıyor fakat sonuçlar aynı değil. İzleyici olarak büyük bir zevkle
Show’u izlerken, sonucun böyle olacağını tahmin edebiliyoruz tabi ki.
Bu örnekte şunu görebiliyoruz: İSTEK, BAŞARI ve TECRÜBE dengede
olduğunda, başarı kaçınılmazdır. Bir işin ustası değilseniz
başarınızda kısıtlı olur!

Ustasına bırakın:
Yeni müşteri kazanmakta ya uğraşırsınız ya da bizim gibi uzmanlara  
bırakırsınız.

Nasıl farklı olurum:
Projelerimiz’de Marketing stratejilerin satış için vazgeçilmez
olduğundan bahsediyoruz. Rakiplerinizin aynısı olmak yerine, sizin
FARKLI olmanızı ele alıyor ve bunu bir avantaj haline getiriyoruz.
Şirket olarak özelliklerinizin ve farklılıklarınızın üzerinde
çalışıyoruz. Karşı tarafa bunu ustalıkla sunabildiğimiz için
müşteriler sizi tercih edecektir.

Siz ne yapmalısınız:
Farklılıklarınızın farkında olmalısınız! Farklılıklar, sabah kalkıp  
neden şirkete gidiyoruz sorusu ile başlar. Bunu müşterilerinize  
anlatabilmeniz gerekir. (tabii ki para birincil hedef  olmamalı ) –  
Hedef, başkaları için yaratma isteğinizdir. Böylece  özel olur ve  
akılarda kalırsınız!

Diğer önem verdiğimiz nokta ise size SONUÇ ODAKLI ve UZUN VADELİ iş
ilişkilerinin avrupa gözüyle nasıl kurulduğunu göstermek olacaktır.
Yani onları anlayarak, onlara istediklerini sunabilecek hale getirmek
ve müşterilerinizin istek ve beklentileri doğrultusunda, sağlıklı ve
uzun vadeli müşteri ilişkisi kurabilmeniz.
Ihracatta birçok yöntemi denediniz ama istediğiniz başarıyı elde
edemediniz,ozaman gelin BES Business’le birlikte bir analiz yapalım
ve şirketinizin başarısı için ilk adımını atalım.

Etiketler :
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER
SON DAKİKA