1. Haberler
  2. ÖZEL HABER
  3. TÖRÖK GROUP YÖNETİM KURULU BAŞKANI ALİ ORUÇ KİMDİR?

TÖRÖK GROUP YÖNETİM KURULU BAŞKANI ALİ ORUÇ KİMDİR?

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

TÖRÖK GROUP YÖNETİM KURULU BAŞKANI ALİ ORUÇ, FİRMA FAALİYETLERİNİ VE GELECEK HEDEFLERİNİ BUSİNESS CHANNEL TÜRK DERGİSİ’NE ANLATTI.

 

 

“İSTİKRARLI VE STRATEJİK BİR MARKALAŞMA, MARKA DEĞERİ YARATIR”

İş hayatındaki atılım ve yatırımlarıyla ilgi odağı olan başarılı iş adamı Ali Oruç, inşaat ve emlak sektöründeki başarısı ve ilk yerli enerji içeceği ‘Diriliş’in yatırımcısı olarak iş dünyası tarafından yakından tanınan bir isim. İçecek sektöründe 17 çeşit yeni ürün ile yerli üretim kapsamında çalışmalar yaptıklarını ve ihracat ağını daha da genişleterek uluslararası çapta bir marka haline gelmek istediklerini belirten Török Group Yönetim Kurulu Başkanı Ali Oruç, “Bir başarı hikayesi yazmak istiyorsanız sizlere tavsiyem; azim, şükür, dua ve özgüveninizi kaybetmeyin” sözleriyle iş dünyasında başarılı olma sırlarının ipuçlarını veriyor. Genç ve başarılı iş insanı Ali Oruç ile yeni projeleri ve hedeflerine dair tüm merak edilenleri ile Business Channel Türk okurları için konuştuk.

 

 

Ali bey, ilk yerli ve milli enerji içeceği olan “Diriliş” markasını piyasaya sürerek önemli bir girişime imza attınız. Markanın oluşum ve yapılanma süreci hakkında neler söylemek istersiniz?

Enerji içeceği sektörüne yerli olarak bir ürün çıkartıp tadıyla, kalitesiyle sektöre yenilik getirmek maksadıyla başladık. Türkiye çapında verdiğimiz bayiliklerle dağıtım ağımızı genişletmeye devam ediyoruz. Markamızı tüm dünyaya tanıtmak istiyoruz. Bu alandaki çalışmalarımız hız kesmeden devam ediyor. Türkiye, içecek sektöründe üst sıralarda yer alıyor. İthal ürünler yerine yerli ve milli içeceklerimizin rağbet görmesi ve marka bilinirliğinin arttırılması gerektiğini düşünüyoruz. Dijital pazarlama dahil olmak üzere birçok mecrada yer alarak ürün ağımızı genişletmeyi ve duymayı istiyoruz.

 

 

İçecek sektöründeki çeşitleri arttırmayı düşünüyor musunuz?

İçecek sektöründe 17 çeşit yeni ürün ile yerli üretim kapsamında çalışmalarımızı başlattık. Yakın zamanda ürünler ve detaylar konusunda düzenleyeceğimiz lansmanda tanıtım yapacağız. Ülkemizdeki gençlerin enerji içeceklerine yoğun bir ilgi ve talebi olduğunu gördük. Yerli, çeşitli ve milli, alkolsüz enerji içeceği sektörü ile ve marka ve kaliteyi tüketici ile buluşturacağız.

 

 

Gelecek hedef ve projeleriniz arasında neler var?

Yeni çıkaracağımız ürünler ile beraber içecek sektöründe ihracat ağımızı da genişleterek markamızı uluslararası çapta bir marka haline getirmek istiyoruz. Bu konuda da bazı sözleşeler imzalandı. İstikrarlı ve stratejik bir markalaşma, marka değeri yaratır. Markalaşma günümüzde tüketicilere ulaşmada, ürün ve hizmetlerin bilinirliğini artırmada da ve müşteri edinmede önemli bir rol oynar. Marka bilinirliği artırmak daha geniş kitlelere ulaşmayı da sağladığı gibi tüketicilere de güven verir. Bizde bu nedenle markalaşma adına önemli çalışmalar yapıyoruz.

 

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir