1. Haberler
  2. ÖZEL HABER
  3. TÜRKİYE’DE VE DÜNYA’DA ERKEK GİYİM KATEGORİSİNİN ÖNEMLİ OYUNCULARINDAN BİRİ BRANGO

TÜRKİYE’DE VE DÜNYA’DA ERKEK GİYİM KATEGORİSİNİN ÖNEMLİ OYUNCULARINDAN BİRİ BRANGO

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

‘Türkiye Büyüyor Projesinin’ sponsorlarından Abdullah GÖNÜL’ün firması hakkında bilgiler; Tahtakale’den çıkan erkek giyim markası Brango, 4 yılda yurt dışında 36 mağazaya ulaştı.
2005 yılında kurulan BRANGO kısa sürede Türkiye’de ve dünyada erkek giyim kategorisinin önemli oyuncularından biri haline geldi. BRANGO bugün orta doğunun en büyük AVM’si mega MALL dahil İran, Kazakistan, Filistin, Bosna Hersek, Gana, Irak, Fransa gibi dünyanın önemli ülkelerinde 11 mağazası ve Türkiye’de ise 11 perakende mağazası ile toplamda dünyada 44 mağaza ile global bir markadır. Dünya genelinde 105 ülkede sahip olduğu 44 mağaza 600’den fazla satış noktası bulunan BRANGO’nun 250 personeli bulunmaktadır. Yıllık büyüme oranı %20 olan BRANGO 2021 sonuna kadar 20 mağaza açma hedefi ile hızlı ve emin adımlarla ilerlemektedir. Modanın tüm renk desen ve çizgilerini koleksiyonlarına yansıtan BRANGO günün her anında şık ve bakımlı olmak isteyen metropol erkeğine yüzlerce seçenek sunmaktadır. Kalitesi ve geniş ürün yelpazesi ile dikkat çeken BRANGO sezonda yüzlerce yeni model üreterek mağazalarına her ay yeni ürünler göndermektedir. Erkek giyim kategorisinde müşteri memnuniyetine dayalı politikaları ile müşteri memnuniyetine dayalı politikaları ile modayı yakından takip eden 5 kişilik tasarım ekibi bulunmaktadır. Vizyon olarak firma modern dünyanın şehirli, çalışan erkeklerine lider moda markası olmayı hedefler. Tasarımda farklılaşan, global trendleri BRANGO kimliği ile yoğuran koleksiyonlar oluşturarak yüksek kalite algılarını oluşturan mağazacılık ve pazarlama anlayışı, 5 duyuya hitap eden, rahatlama ve iyi hissetmemizi sağlayan konsepti ve uzman hizmet. Hızlı yenilenen bir koleksiyon yapısı ve geniş ürün yelpazesi. Etkin stok ve tedarik zinciri yönetimidir. Üretim olarak aylık 40.000 adet gömlek, 20.000 adet pantolon, ceket üretimi ve dış operasyonlarıyla birlikte yıllık 1.000.000 adetten fazla üretim hacmine sahiptir. Brango mağazalarını haftada ortalama 42 bin kişi ziyaret etmek de olup, cirosu 20 milyon dolar civarındadır.

‘Türkiye Büyüyor Projesi‘ iletişim: 0532 628 23 59

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir